Klik met klanten

Met de ene klant heb je meer ‘klik’ dan met de ander. Er kan zelfs een klant zijn waar jij je aan ergert. Dit terwijl jouw binnendienst collega (of concurrent) wel met deze klant ‘door één deur kan’. Hoe komt dat toch?

Laat je gedachten eens gaan naar datgene waar jij je aan ergert bij die betreffende klant of wat juiste de ‘klik’ veroorzaakt.

Je zult wellicht herkennen dat het die eigenschappen zijn die jij ook hebt of waarvoor je juist allergisch bent.

Dit inzicht geeft je de mogelijkheid je houding tegenover deze klant aan te passen zodat er wel een ‘klik’ ontstaat.

Waar erger jij je aan bij anderen?

Dit bericht werd geplaatst in Effectieve communicatie, Klantgericht verkopen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s